About Contact Press Follow

March 22, 2010

Primark Shopping

Ich hatte die letzten zwei Wochen Ferien und bin Ende letzter Woche nach Bremen gefahren, um endlich auch mal bei Primark zu shoppen. Hier ist meine Ausbeute ;)
Ich habe außerdem auch mein Zimmer etwas renoviert und konnte deshalb nicht posten :>

I was on holidays for the last two weeks. So last week, I spoiled myself with some shopping at Primark. It was my first time there and I liked it. I'm definetely going there again. Here's what I bought =)
BTW, I didn't post much lately because I've been redecorating my room...








2 comments:

  1. Ich will auch mal zu primark, aber es ist zu weit weg, ich wohne in düsseldorf -.-
    die schuhe, die du gekauft hast, sind sehr cool ;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook