About Contact Press Follow

October 1, 2010

Falling leaves

Wie ihr sehen könnt, habe ich das Layout geändert, sodass es zur Jahreszeit passt. Es ist ja jetzt schon Oktober- es wurde langsam Zeit für eine Veränderung. Ich hoffe, es gefällt euch!
Außerdem werde ich morgen für eine Woche wegfahren. Ich verbringe eine Woche mit meiner Familie im Schwarzwald, in den Bergen. Wenn ich wieder da bin, gibt es also bestimmt ein paar schöne Herbstlandschafts-Bilder. Wir werden auch für einen Tag rüber nach Frankreich fahren und shoppen. Juhu!
Habt eine schöne Woche!

As you can see, I changed the layout so it matches the season. It's already October now, so I thought it was time for a change. I hope you like it!
In other news, I'm going away for one week tomorrow. I'll spend some time in the south of Germany with my family. We'll stay in the hills, so I believe there will be plenty beautiful fall-landscape photos for you to look at when I'm back. Also, we're planning on going to France for one day and I plan to shop till I drop. Yay! So have a nice week, y'all!

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook